HTML

Alternatív CREATIVE

Nos, az eddigi munkájimat gyújtöm össze, és még lesz is remélem....

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Az elveszett videó...

2008.04.06. 15:21 :: fogyatek

Elvileg még az Alulfizetett gyökereknek is volt 2 része, az elsőn kívül, de csak egy ideig. Vagyis inkább csak a 2.-dik. Az nem lett olyan jó, mert 3 részbe fért bele, és a sztori is genya lett. Azonkívül elkezdtem egy HOLTAK DÉLUTÁNJA rész is. Az sokkal jobb lett, mint a többi eddigi, de nem került fel. Már bánom. Lehet hogy újraforgatom. A sztori az, hogy csak a csapatkapitánby maradt volna meg, és lett volna egy könyv-pláza, amiben elnújtak volna.
Addig el is jutottam, de már a végére nem tudtam semmit.

Akkor most a kameráról:
- Gondolom észrevettétek, hogy nem valami jó a minőség. Ez azért van, mert egy telefonnal vettem fel. Amin még video dj sincs.(majd ha kérhetek valakit, adjon hozzá egy linket 128x160)
-A telefon típusa: w200i. Énnekem megfelel, mert szívos kis szerkentyű(kóla, madárszar, tűző napsütést is kibírta)
http://www.techshout.com/images/se-w200i.jpgSzerintem ez a telefon lesz még egy darabig, de ez nem 100%-ék.

Szólj hozzá!

Címkék: video

A bejegyzés trackback címe:

https://alternatyvkreativitas.blog.hu/api/trackback/id/tr25413668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása